- Autor
- Kowal Witold
- Tytuł
- Badania satysfakcji klientów - możliwości interpretacji
Clients Satisfaction Research - Chances of Interpretation - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 384-390, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Zachowania konsumenta, Lojalność klientów, Klient
Consumer behaviour, Customer loyalty, Customer - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł powstał na podstawie badań własnych autora. Przedstawiono wyniki badania satysfakcji klientów w ujęciu ogólnym , jak i w rozbiciu na niektóre z możliwych przekrojów analizy.
The basic knowledge of the customer satisfaction research is already well developed. The best chances for its future development are connected with data analysis. The use of cross-tabulation for data analysis enables to formulate two categories of satisfaction targets: improvement of the satisfaction of selected customer groups (segments) and improvement of the company market share, sales or/and financial performance. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Aaker D.A., Kumar V., Day G.S., Marketing Research, John Wiley & Sons, New York 1997.
- Hill N., Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, E-Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Kapłan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, PWN, Warszawa 2001.
- Shaw R., Nowe spojrzenie na marketing, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol