BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Frąckiewicz Ewa, Rudawska Edyta
Tytuł
Badania marketingowe w procesie wyboru systemu klasy CRM
Marketing Research in the Process of the Selection of the CRM Class System
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 405-412, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zarządzanie marketingowe
Marketing research, Customer Relationship Management (CRM), Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono system CRM (Customer Relationship Management) wspomagający działalność marketingową firmy. Omówiono rodzaje i przedmiot badań w procesie wyboru CRM.

Because only competent analysis of company's complex environment can assure its future success, marketing research is one of the key determiners of marketing managed company. Still more and more often companies use new technologies, including those which support relevant customer relationship management. The CRM system is an example given here. The article is dedicated to the CRM systems. It shows some research areas that should be taken into consideration when deciding of possible purchase of such a system. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk J., CRM w ujęciu klasycznym i internetowym, www.e-marketing.pl.
  2. Budowa CRM analitycznego, Infovide, White Paper 2001.
  3. Kupeć K., Jak skorzystać na CRM-owej rewolucji, www.CRM-abc.pl
  4. Mazur A.D., Jaworska K., CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Madar, Zabrze 2001.
  5. Raport CRM w Polsce, www.process4e.com.pl.
  6. Stanusch M., Stanusch A., Przyczyny nieudanych wdrożeń CRM, www.crm-abc.pl
  7. Wrzosek A., Lojalność klientów, "Profit" 2002 nr 10.
  8. www.CRM-abc.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu