- Autor
- Pukas Anetta
- Tytuł
- CRM jako narzędzie wspomagające badania satysfakcji klientów
CRM as a Tool Assisting Clients Satisfaction Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 400-404, bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Lojalność klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing research, Customer satisfaction management, Customer loyalty, Customer Relationship Management (CRM) - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Utrzymanie dobrego związku z swoimi klientami może określać powodzenie przedsiębiorstwa. Dążenie do poznawania swoich klientów i skupienie się na ich potrzebach i satysfakcji umożliwia zwiększenie zyskowności działań przedsiębiorstwa. Metoda CRM (Customer Relationship Management) pozwala przedsiębiorstwu na zarządzanie wiedzą o klientach i monitorowanie ich zachowań.
Maintenance of good relationship with its customers may determine the success of an enterprise. Getting to know its customers and focusing on their needs and satisfaction enables business to better deploy resources towards an effective outcome for everyone. With CRM tools, customers' needs and preferences are available to the company. CRM solutions allow a company to improve the quality, consistency and reliability of its customers' experience. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Dyche J., CRM Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
- Hill N., Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Marketingowe testowanie produktów, red. S. Sudoł, J, Szymczak, M. Haffer, P WE Warszawa 2000.
- Meyer A., Westerbarkey P., Measuring and Managing Hotel Guest Satisfaction, [w:] Service Quality in Hospitality Organisations, red. M.D. Olsen, R. Teare, E. Gummesson, Cassel 1996.
- Otto J., Marketing relacji. Koncepcje i stosowanie, CH Beck, Warszawa 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol