BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pukas Anetta
Tytuł
CRM jako narzędzie wspomagające badania satysfakcji klientów
CRM as a Tool Assisting Clients Satisfaction Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 400-404, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Lojalność klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing research, Customer satisfaction management, Customer loyalty, Customer Relationship Management (CRM)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Utrzymanie dobrego związku z swoimi klientami może określać powodzenie przedsiębiorstwa. Dążenie do poznawania swoich klientów i skupienie się na ich potrzebach i satysfakcji umożliwia zwiększenie zyskowności działań przedsiębiorstwa. Metoda CRM (Customer Relationship Management) pozwala przedsiębiorstwu na zarządzanie wiedzą o klientach i monitorowanie ich zachowań.

Maintenance of good relationship with its customers may determine the success of an enterprise. Getting to know its customers and focusing on their needs and satisfaction enables business to better deploy resources towards an effective outcome for everyone. With CRM tools, customers' needs and preferences are available to the company. CRM solutions allow a company to improve the quality, consistency and reliability of its customers' experience. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dyche J., CRM Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
  2. Hill N., Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  3. Marketingowe testowanie produktów, red. S. Sudoł, J, Szymczak, M. Haffer, P WE Warszawa 2000.
  4. Meyer A., Westerbarkey P., Measuring and Managing Hotel Guest Satisfaction, [w:] Service Quality in Hospitality Organisations, red. M.D. Olsen, R. Teare, E. Gummesson, Cassel 1996.
  5. Otto J., Marketing relacji. Koncepcje i stosowanie, CH Beck, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu