- Autor
- Mącik Radosław
- Tytuł
- Pomiar zachowań respondentów ankiety internetowej - studium przypadku
Measurement of Behaviour of Internet Questionnaire Respondents - Case Study - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 469-475, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Internet, Badania ankietowe
e-marketing, Internet, Questionnaire survey - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł przedstawia analizę zachowań respondentów ankiety internetowej. Analiza została oparta na badaniach własnych autora. Badania przeprowadzone zostały za pomocą kwestionariusza umieszczonego na stronie www, na próbie 142 menedżerów polskich przedsiębiorstw.
This article is a case-study presenting - on the base of relevant theory - selected results of metadata analysis based on author's own research using electronic questionnaire posted on the Web. Metadata gathered by server-side application gave the possibility to explore respondents' response patterns, to interpret time of response in comparison to completeness of the response and also the influence of some factors affecting response rate and response completeness.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Batagelj Z., Vehovar V., Technical and Methodological Issues in WWW Surveys, paper presented at AAPOR'98. Software and Methods for Conducting Internet Surveys, St. Louis, USA, 1998, wersja elektroniczna dostępna: http://www.ris.org/ris98/stlouis/index.html [dostęp: 01-08-2002].
- Bosnjak M., Tuten T.L., Classifying Response Behaviors in Web-based Surveys, "Journal of Computer Mediated Communication", 2001 nr 3 vol. 6 (april) [dokument elektroniczny], tryb dostępu: http://www.ascusc.org/jcmc/vol6/issue3/boznjak.html [dostęp: 23-08-2002].
- MacElroy B., Variables influencing dropout rates in Web-based surveys, "Quirk's Marketing Research Review" 2000 (July) wersja elektroniczna dostępna: http://www.quirks.com/articles/article_ _print.asp?arg_articleid=605 [dostęp: 26-08-2002].
- Mącik R., Badania marketingowe on-line o charakterze pierwotnych źródeł informacji, [w:] Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Sopot 2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol