- Autor
- Żuwała Artur
- Tytuł
- Eksperyment jako metoda badawcza w środowisku www w świetle wyników badań empirycznych
Experiment as a Research Method in the www Environment - Empirical Results - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 462-468, bibliogr. 3 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Eksperyment badawczy, Reklama w internecie, Internet
e-marketing, Scientific experiment, Internet advertising, Internet - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł opisuje wyniki badania przeprowadzonego w okresie od maja do lipca 2003 r. Badanie koncentrowało się na postrzeganiu i skuteczności różnych form reklamy w środowisku www. Jako metodę wybrano przeprowadzenie eksperymentu w warunkach rzeczywistych.
The article presents foundation, course and results of an experiment carried in real conditions from May to July 2003. Its purposes were recognition of recipients' reaction on different forms of consumer advertising in www environment, estimation of their efficiency, as well as verification of usefulness of cookie files for this type of research. Results show that typical banner advertising is accepted. More aggressive forms, which disturb in the reception of wanted content, excite determined objection and can lead to their blocking. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Gregor B., Stawiszyński M.: e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002.
- Online Populations. CyberAtlas. http://cyberatlas.internet.com/big_picture/stats_toolbox/article
- Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol