BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żuwała Artur
Tytuł
Eksperyment jako metoda badawcza w środowisku www w świetle wyników badań empirycznych
Experiment as a Research Method in the www Environment - Empirical Results
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 462-468, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Eksperyment badawczy, Reklama w internecie, Internet
e-marketing, Scientific experiment, Internet advertising, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł opisuje wyniki badania przeprowadzonego w okresie od maja do lipca 2003 r. Badanie koncentrowało się na postrzeganiu i skuteczności różnych form reklamy w środowisku www. Jako metodę wybrano przeprowadzenie eksperymentu w warunkach rzeczywistych.

The article presents foundation, course and results of an experiment carried in real conditions from May to July 2003. Its purposes were recognition of recipients' reaction on different forms of consumer advertising in www environment, estimation of their efficiency, as well as verification of usefulness of cookie files for this type of research. Results show that typical banner advertising is accepted. More aggressive forms, which disturb in the reception of wanted content, excite determined objection and can lead to their blocking. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gregor B., Stawiszyński M.: e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002.
  2. Online Populations. CyberAtlas. http://cyberatlas.internet.com/big_picture/stats_toolbox/article
  3. Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu