- Autor
- Nizielska Aleksandra
- Tytuł
- Specyfika wykorzystania ankiety internetowej w badaniach korporacji transnarodowych
Specficity of the Internet Survey Use in Transnational Corporations Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 457-461, bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Korporacje międzynarodowe, Badania ankietowe, Strategia marketingowa
e-marketing, International corporation, Questionnaire survey, Marketing strategy - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono zalety i wady metody ankiety internetowej. Omówiono badania strategii marketingowych korporacji transnarodowych na polskim rynku wykonane przy zastosowaniu ankiety internetowej. Ich celem było zidentyfikowanie roli marketingu oraz rodzajów strategii marketingowych realizowanych przez korporacje transnarodowe.
This article is a case-study presenting - on the base of relevant theory - selected results of metadata analysis based on author's own research using electronic questionnaire posted on the Web. Metadata gathered by server-side application gave the possibility to explore respondents' response patterns, to interpret time of response in comparison to completeness of the response and also the influence of some factors affecting response rate and response completeness.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Czarnecki A., Badania ankietowe w Internecie, "Marketing w Praktyce" 2001.
- Internet w marketingu, red. A. Bajdak, PWE, Warszawa 2003.
- Mącik R., Internet jako źródło informacji marketingowej - wyniki badań przedsiębiorstw, [w:] Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2003.
- Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu, [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, red. E. Zeman-Miszewska, Wyd. CBiE AE im. Karola Adamieckiego, Katowice 2003.
- Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol