BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nizielska Aleksandra
Tytuł
Specyfika wykorzystania ankiety internetowej w badaniach korporacji transnarodowych
Specficity of the Internet Survey Use in Transnational Corporations Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 457-461, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Korporacje międzynarodowe, Badania ankietowe, Strategia marketingowa
e-marketing, International corporation, Questionnaire survey, Marketing strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono zalety i wady metody ankiety internetowej. Omówiono badania strategii marketingowych korporacji transnarodowych na polskim rynku wykonane przy zastosowaniu ankiety internetowej. Ich celem było zidentyfikowanie roli marketingu oraz rodzajów strategii marketingowych realizowanych przez korporacje transnarodowe.

This article is a case-study presenting - on the base of relevant theory - selected results of metadata analysis based on author's own research using electronic questionnaire posted on the Web. Metadata gathered by server-side application gave the possibility to explore respondents' response patterns, to interpret time of response in comparison to completeness of the response and also the influence of some factors affecting response rate and response completeness.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czarnecki A., Badania ankietowe w Internecie, "Marketing w Praktyce" 2001.
  2. Internet w marketingu, red. A. Bajdak, PWE, Warszawa 2003.
  3. Mącik R., Internet jako źródło informacji marketingowej - wyniki badań przedsiębiorstw, [w:] Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2003.
  4. Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu, [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, red. E. Zeman-Miszewska, Wyd. CBiE AE im. Karola Adamieckiego, Katowice 2003.
  5. Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu