BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mynarski Stefan
Tytuł
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo
The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 421-429, bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Badanie rynku, Metody badań marketingowych
Marketing research, Market research, Marketing research methods
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono hierarchiczną strukturę badań rynkowych i marketingowych. Omówiono metody i narzędzia badawcze w układzie hierarchicznym a następnie strukturę hierarchiczną badań wspomaganych komputerowo.

The report deals with computer aid for market analysis and marketing research in hierarchical arrangement. These investigations form the structural arrangement of tools and ways for market and marketing data processing which it has in view of delivering quick information and analysis for making accurate decisions. In structural arrangement of inquiry seven hierarchical steps are distinguished: population, sample, groups, objects, features, variables and factors. A suitable type of analyse is placed and oriented on the utilisation of proper methods and suitable numeric programs on all these steps. In turn the interstep relations are fulfilled by suitable sequence research in fashion of synthesis or analysis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1998.
  2. Badania rynkowe i marketingowe, red. J. Kramer, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994.
  3. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki Polskie, Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
  4. Kowal J., Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, Wrocław 1998.
  5. Luszniewicz A., Słaby T., Statystyka z pakietem komputerowym STAT1ST1CA PL Teoria i zastosowania, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2003.
  6. Mynarski S., Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATIST1CA, AE, Kraków 2003.
  7. Rószkiewicz M., Metody ilościowe w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  8. Rószkiewicz M., Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002.
  9. Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE, Kraków 1998.
  10. Statystyczne metody analizy danych, red. W. Ostasiewicz, AE, Wrocław 1998.
  11. Walesiak M., Metody analizy danych marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
  12. Walesiak M., Bąk A., Conjoint analysis w badaniach marketingowych, AE, Wrocław 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu