BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łukasiewicz Maria
Tytuł
Umiejętności społeczne kierownika - możliwości ich oceny i doskonalenia oraz analiza wiedzy i poglądów kierowników w tej dziedzinie
Social Skills of a Manager - Possibilities of their Evaluation and Improvement as well as the Analysis of Managers' Knowledge and Opinions in this Field
Źródło
Zeszyty Naukowe. Seria 1 / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1997, nr 248, s. 28-34
Słowa kluczowe
Zachowania społeczne, Kadra kierownicza, Socjologia małych grup
Social behaviour, Managerial staff, Sociology of small groups
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest omówienie praktycznych problemów oceny i doskonalenia umiejętności społecznych kierowników oraz przedstawienie i analiza wyników badań ankietowych dotyczących tego zagadnienia.

Managers ability to achieve needful behaviour of other people is a very important factor which could influence results of their work. Their social competence depend on the right evaluation of situation either abilities and posibilities to realize adequate to situation behaviour. Skills to choose and realize behaviour make possible control and creation situation which needs treatment of own operations. It needs knowledge from the framework of social science and ability to go outside of natural reaction and personality. This article contains description of basic problems associated with evaluation of social skills of managers and results analysis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-4902
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu