BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
Tytuł
Implikacje marketingowej orientacji w zarządzaniu dla pracy kierowniczej
Implications of Marketing Orientation in Management for a Manager's Job
Źródło
Zeszyty Naukowe. Seria 1 / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1997, nr 248, s. 17-27
Słowa kluczowe
Kadra kierownicza, Motywowanie pracowników, Zarządzanie marketingowe, Funkcje kierownicze
Managerial staff, Motivating employees, Marketing management, Managerial functions
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedmiotem opracowania jest orientacja marketingowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem i jej konsekwencje dla kierownictwa naczelnego. Omówiono cechy i fazy pracy kierowników w zarządzaniu marketingowym.

The article concentrates on results of the implementation of marketing orientation in enterprises. Marketing orientation creates some special challenges for all managers in the firm, especially for the top level managers. The consciense that the success of the firm is verified on the market creates the necessity of strict observation of marketing orientation rules by the managers. Especially it concerns the decision making process, information support of the decisions, organisation of marketing activities, system of marketing controlling and motivation of employees. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-4902
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu