BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skulski Przemysław
Tytuł
Promocja na rynkach zagranicznych
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (4), 1997, nr 760, s. 328-334
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Marketing międzynarodowy, Promocja, Strategia promocji, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Normy prawne
Multinational enterprise, International marketing, Promotion, Promotion strategy, Marketing communication, Consumer behaviour, Legal standards
Abstrakt
Artykuł poświęcono zagadnieniu promocji w działalności przedsiębiorstw wchodzących na rynki zagraniczne. Autor omawia proces komunikacji marketingowej oraz czynniki szczególnie ważne dla sukcesu działań promocyjnych. Przedstawia również normy prawne dotyczące ochrony konsumentów, ochrony przed nieuczciwą konkurencją, ochrony środowiska i ochrony zapewnionej obywatelom w prawie cywilnym na świecie i w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Warszawa: PWE 1993.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1427-2229
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu