- Autor
- Skulski Przemysław
- Tytuł
- Promocja na rynkach zagranicznych
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (4), 1997, nr 760, s. 328-334
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Marketing międzynarodowy, Promocja, Strategia promocji, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Normy prawne
Multinational enterprise, International marketing, Promotion, Promotion strategy, Marketing communication, Consumer behaviour, Legal standards - Abstrakt
- Artykuł poświęcono zagadnieniu promocji w działalności przedsiębiorstw wchodzących na rynki zagraniczne. Autor omawia proces komunikacji marketingowej oraz czynniki szczególnie ważne dla sukcesu działań promocyjnych. Przedstawia również normy prawne dotyczące ochrony konsumentów, ochrony przed nieuczciwą konkurencją, ochrony środowiska i ochrony zapewnionej obywatelom w prawie cywilnym na świecie i w Polsce.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Warszawa: PWE 1993.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1427-2229 - Język
- pol