BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barański Kazimierz, Błoński Krzysztof
Tytuł
Mierzenie wpływu logistyki na skuteczność działań marketingowych
Measurement of Logistics Influence on the Effectiveness of the Marketing Activities
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Logistyka marketingowa, Zarządzanie marketingowe
Marketing research, Marketing logistics, Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono wpływ logistyki i obsługi klienta na skuteczność działań marketingowych. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez autorów. Próbę identyfikacji wpływu logistyki na skuteczność działań marketingowych została przeprowadzona na podstawie informacji o zrealizowanych przez przedsiębiorstwa handlowe celach oraz przypisanych do nich, ocenianych pod względem przydatności, działaniach marketingowych.

The authors of the report have undertaken the terse test of explanation of theoretical and real relationship of logistics and marketing, and in particular of influence of the logistic activity on the effectiveness of the marketing activity in an enterprise. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Buell V.P., Marketing Management, McGraw-Hill, New York 1984 (cyt: R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka: Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 1997).
  2. Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001.
  3. Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  4. Muszyńska W., Metody badania skuteczności i efektywności marketingu, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 925, AE, Wrocław 2002.
  5. Sławinska M., Urbanowska-Sojki E.: Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE, Warszawa 1995.^
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu