BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Marketing in Management Process inside an Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 784, s. 44-49
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia przedsiębiorstwa, Zarządzanie marketingowe, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa
Enterprise management, Corporation strategies, Marketing management, Marketing concept of the company, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Omówiono zagadnienie zarządzania przedsiębiorstwem z marketingowej perspektywy. Marketing uznawany jako koncepcja prowadzenia działalności gospodarczej spowodował ogromne zmiany w procesie decyzyjnym firm. Podkreślono znaczenie tej orientacji dla uzyskania sukcesów przedsiębiorstwa.

In this presentation basic relations between marketing and management process inside an enterprise are given. The importance of marketing approach in company's success is treat. Special attention is given to the required flexibility of undertaken activities and coherence of strategic and tactic decisions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu