BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Towarnicka Halina
Tytuł
Problemy zintegrowanego zarządzania na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowej przedsiębiorstwa
Problems of Integrated Management - Investment-marketing Strategy of an Enterprise Approach
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 784, s. 50-57, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie zintegrowane, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia inwestycyjna, Strategia marketingowa
Enterprise management, Integrated management, Corporation strategies, Investment strategy, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zawarto rozważania o istocie strategii inwestycyjno-marketingowej przedsiębiorstwa funkcjonującego w warunkach konkurencyjnego otoczenia. Przedstawiono zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań różnych osób i ośrodków, a także własne propozycje.

The subject of the paper are issues from the field of strategic management, especially investment - marketing strategy of an enterprise (integration aspects). The study concerns large enterprises operating in changeable, competitive environment. The paper in its main mather has a theoretical character. The paper deals with investment problems in the conditions of system changes - especially investment-marketing strategic of commercial enterprises. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu