BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czupiał Jerzy
Tytuł
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa wielonarodowego
Marketing Strategy of Multinationals
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 784, s. 58-63
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Marketing, Marketing międzynarodowy, Strategia marketingowa
Multinational enterprise, Marketing, International marketing, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Omówiono podstawowe różnice między marketingiem krajowym i międzynarodowym oraz elementy strategii marketingowej firmy angażującej się na rynkach zagranicznych.

The difference between the marketing in a purely domestic situation as oppesed to the international is that the latter is very much more complex. Many givens in the domestic case become variables when you move across international borders. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu