BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Redwan Tomasz
Tytuł
Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce : Punkt widzenia agencji
Źródło
Zeszyty Naukowe / Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej, 1998, nr 5, s. 160-165
Słowa kluczowe
Sponsoring, Reklama, Strategia marketingowa, Strategia promocji
Sponsoring, Advertising, Marketing strategy, Promotion strategy
Abstrakt
Sponsoring komercyjny jest finansową lub/i rzeczową inwestycją w aktywność sportową, kulturalną, oświatową itp., gdzie oczekiwany jest wyraźny efekt komercyjny związany z tą inwestycją oraz podkreślane jest wykorzystanie skojarzenia z tą aktywnością dla osiągnięcia precyzyjnie określonych i wymiernych celów marketingowych i komercyjnych. Autor definiuje sponsoring komercyjny a następnie omawia program oraz dwa sposoby rozumienia i realizacji sponsoringu. Na koniec sygnalizuje aktualny stan realizacji sponsoringu w Polsce i perspektywy jego rozwoju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-1457
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu