- Autor
- Wojewoda Izabela
- Tytuł
- Jakość usług pozarolniczych w agrobiznesie
The Quality of Non-Agricultural Servicies in Agribusiness - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 524-530, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
- Słowa kluczowe
- Jakość usług, Agrobiznes
Quality of services, Agrobusiness - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Wyjaśniono pojecie jakości usług. Przedstawiono rozwój sektora usług pozarolniczych w agrobiznesie. Omówiono problematykę jakości usług pozarolniczych.
Development of non-agricultural services inthe country is desirable direction of changes in structureof employment in the country and country-areas. Articlepresents problems of section of non-agricultural services,and in peculiarities of problem connected with the qualityin comparison with these oneself services, offered intown. One from manners of rivaling with businessmen intown is level of quality of those services. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa.
- Mudie P., Cottam A. (1997): Usługi. Zarządzanie i marketing. PWN, Warszawa.
- Payne A. (1997): Marketing usług. PWE, Warszawa.
- Pluta-Olearnik M. (1994): Marketing usług. PWE, Warszawa.
- Powszechny Spis Rolny 1996. Wydawnictwo ZWS, Warszawa.
- Powszechny Spis Rolny 2002. Wydawnictwo ZWS, Warszawa.
- Rocznik Statystyczny GUS 1999. Wydawnictwo GUS, Warszawa.
- Zarys marketingu usług. (1993). Red. M. Daszkowska, 1993, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol