BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mruk Henryk
Tytuł
Zarządzanie marką jako kierunek rozwoju marketingu
Brand Management as a Direction in Marketing Development
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, 1996, nr 1, s. 23-35
Słowa kluczowe
Marka produktu, Polityka produktu, Identyfikacja produktu, Znaki towarowe, Zarządzanie marketingowe, Strategia produktu, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Product brand, Product policy, Product identification, Trademarks, Marketing management, Product strategy, Marketing concept of the company
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest istota zarządzania marką na tle zmian w koncepcji marketingowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono problematykę marki z punktu widzenia producenta, pośrednika i konsumenta. Omówiono kwestie związane z wyborem strategii marki, badaniem pozycji marki na rynku, wyceną wartości oraz przyszłością marek.

The nature of brand management is presented against the background of shifts in the firm's marketing concept. The issue of a brand name was presented from the point of view of a manufacturer, a middleman and that of a consumer. The article incorporates a discussion on formulating brand strategy, market research of the brand's position, the evaluation of the brand, and its future. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-3891
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu