BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mruk Henryk
Tytuł
Marketing - zarys problematyki
Marketing - Selected Issues
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, 1998, nr 2, s. 55-68
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing-mix, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Zarządzanie marketingowe, Public relations
Marketing, Marketing-mix, Marketing concept of the company, Marketing strategy, Marketing management, Public relations
Abstrakt
Artykuł ma na celu przedstawienie podstawowych zagadnień marketingowych w aspekcie zarządzania przedsiębiorstwem oraz funkcji Public Relations. Autor omówił istotę orientacji marketingowej, zachowania konsumentów, badania marketingowe, strategię: produktu, cen, dystrybucji i promocji oraz plan marketingowy.

The paper presents fundamental marketing issues within the context of enterprise management and public relations. It discusses the nature of marketing orientation, consumers' behavior, marketing research, marketing plan, and the strategy regarding the product, its price, the place of distribution/sale and promotion. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-3891
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu