BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Romanowska Maria
Tytuł
Aspiracje rozwojowe polskich przedsiębiorstw
The Developmental Aspirations of Polish Companies
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2002, z. 24, s. 9-24
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Rozwój przedsiębiorstwa, Narodowe Fundusze Inwestycyjne (NFI), Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Corporation strategies, Enterprise development, National Investment Funds, Political and systemic transformations
Abstrakt
Celem artykułu jest pokazanie, jak w świetle badań empirycznych kształtowały się strategie rozwojowe polskich przedsiębiorstw w minionej dekadzie. Ważnym elementem pozwalającym zrozumieć logikę strategicznego myślenia przedsiębiorstw jest postrzeganie przez przedsiębiorstwo stanów otoczenia i ich ewolucji. W artykule starano się wyeksponować ewolucję strategii polskich przedsiębiorstw w poszczególnych okresach dekady, mniejszą uwagę poświęcając zróżnicowaniu strategii różnych typów przedsiębiorstw. (fragment tekstu)

The article presented strategies of Polish companies development in the past decade. Important element is perception of environment and its evolution. The article showed evolution of Polish companies strategies in individual stages of decade. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu