BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czupiał Jerzy
Tytuł
Międzynarodowe kanały dystrybucji
International Channels of Distribution
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (10), 1998, nr 800, s. 103-109
Słowa kluczowe
Kanały dystrybucji, Rynki międzynarodowe, Eksport, Inwestycje bezpośrednie
Distribution channels, International market, Export, Direct investments
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przeprowadzono analizę międzynarodowych kanałów dystrybucji. Zależą one od takich czynników, jak: sposób wejścia przedsiębiorstwa do gospodarki danego kraju, rodzaj eksportu (pośredni lub bezpośredni) oraz zakres i charakter zagranicznych inwestycji bezpośrednich.

International channels of distribution are both controllable and uncontrollable variables. To assist a firm to export indirectly or directly or to distribute in a foreign market, various kinds of channel members are available. When selecting channels of distribution, management must consider the characteristics of the market, the product, the firm, and the intermediaries available.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu