BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niewiński Andrzej
Tytuł
Strategie marketingowe w polskim przemyśle mięsa czerwonego
Marketing Strategy in Polish Meat Industry
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1999, nr 37, s. 29-37
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Strategia przedsiębiorstwa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Konkurencja rynkowa
Marketing strategy, Corporation strategies, Marketing concept of the company, Market competition
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł zawiera aspekty teoretyczne strategii marketingowej. Autor omówił ponadto strategie marketingowe stosowane przez grupę kapitałową działającą na rynku mięsa czerwonego.

In the article has been presented marketing strategy in polish meat industry in last years. This article contains the theoretical aspects of marketing strategy. The author has made an investigation of conditions, has tried defining goals and objectives in one of the capital group in polish meat industry. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu