BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czerniachowicz Barbara
Tytuł
Marketing personalny
Personnel Marketing
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1999, nr 37, s. 257-264
Słowa kluczowe
Marketing personalny, Zarządzanie personelem, Polityka personalna
Personnel marketing, Personnel management, Personnel policy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem opracowania jest przedstawienie zagadnienia marketingu kadrowego, polegającego na przeniesieniu orientacji marketingowej przedsiębiorstwa na zarządzanie personelem. Omówiono istotę marketingu personalnego, różnice pomiędzy marketingiem ogólnym a personalnym, kluczowe elementy marketingu kadrowego zorientowanego na pozyskiwanie pracowników oraz czynniki wewnętrznego rynku kadrowego.

The article presents a new idea of managing staff in which the central points is an employee as a customer. This conception concerns problems of marketing in all areas of the enterprise management. Manager responsible for personnel marketing is obliged to observe expectations and to take care of interests of the future and present employees. For every enterprise it is crucial to apply this methods and thanks to them it is possible to gain a competitive advantage in comparison to other participants of the market. To sum up the idea of personnel marketing refers to the processes of co-ordinating labour resources and objectives of the company. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu