- Autor
- Jasiński Bartosz
- Tytuł
- Kierunki i metody rozwoju przedsiębiorstwa
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 803, s. 243-252, bibliogr. 10 poz.
- Tytuł własny numeru
- Zmiana warunkiem sukcesu : wyzwania dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla
- Słowa kluczowe
- Rozwój przedsiębiorstwa, Zmiany organizacyjne
Enterprise development, Organisational change - Uwagi
- streszcz.
- Abstrakt
- Artykuł prezentuje zestaw głównych decyzji dotyczących rozwoju, które powinny zostać podjęte w każdym podmiocie- przedstawia możliwe kierunki ekspansji i dostępne metody jej realizacji. (abstrakt oryginalny)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Faulkner D., Bowman C. (1996): Strategie konkurencji, Gebethner & Ska Warszawa.
- Garrette B., Dussauge P. (1996): Strategie aliansów. Na rynku, Poltext Warszawa.
- Jagoda H., Haus B. (1995): Holding. Organizacja i funkcjonowanie, PWE Warszawa.
- Johnson G., Scholes K. (1993): Exploring corporate strategy.
- Lichtarski Jan (1995): Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi. [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
- Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu, PWE.
- Schlote S. (1996): Od czego zależy udane przejęcie firmy, "Zarządzanie na świecie", nr 5/1996, na podst.: Kater nach dem Kaufrausch, Manager Magazin 5/1996.
- Pearce II John A., Robinson R.B. Jr., (1994): Formulation, Implementation and Control of Competitive Strategy, Richard D. Irvin, INC., USA.
- Pierścionek Z. (1996): Strategie rozwoju firmy, PWN Warszawa.
- Strategor (1995): Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol