BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna
Tytuł
Przedsiębiorstwo PKP w orientacji rynkowej
Marketing Orientation in Company PKP
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Wydziału Transportu i Łączności, 1999, nr 14, s. 49-59
Słowa kluczowe
Orientacja rynkowa, Usługi transportowe, Marketing usług transportowych, Rynek usług transportowych, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Informacja marketingowa
Market orientation, Transport services, Transport services marketing, Transport market, Business strength, Marketing concept of the company, Marketing information
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe (PKP)
Abstrakt
Celem artykułu jest zaproponowanie zmian w organizacji i funkcjonowaniu pionu marketingu w zakresie przewozów towarowych (krajowych i międzynarodowych) przedsiębiorstwa PKP. Omówiono istotę orientacji rynkowej, system zbierania informacji, dane o konkurencyjnych przewoźnikach, ocenę pozycji konkurencyjnej i etapy wdrożenia orientacji marketingowej.

Article discusses the following issues: a) the essence of marketing orientation, b) system of collecting information in PKP - possibilities of collecting data about customers, - possibilities of collecting data about competitors, c) possibility to evaluate the PKP competitive position on the transport market, d) stages of implementation marketing orientation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1230-414X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu