BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Milewska Beata
Tytuł
Osiąganie odpowiedniego poziomu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym i spedycyjnym : Przykłady z praktyki
Using Proper Logistics Customer Service Standards in a Manufacturing and a Forwarding Enterprise : Case Study
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Wydziału Transportu i Łączności, 1999, nr 14, s. 157-162
Słowa kluczowe
Logistyczna obsługa klienta, Logistyka, Obsługa klienta, Jakość usług, Przedsiębiorstwo spedycyjne, Studium przypadku
Logistics customer service, Logistics, Customer service, Quality of services, Forwarding firm, Case study
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono przykłady z praktyki, dotyczące osiągania wyznaczonego poziomu logistycznej obsługi klienta w dwóch szwedzkich przedsiębiorstwach: przedsiębiorstwie spedycyjnym Billspedition i przedsiębiorstwie produkcyjnym Arla.

In this article service quality problems have been taken into consideration. The example of the biggest swedish transport - forward company - Billspedition has been used as an ilustration assurance quality problems. Apart from this issues of linked with the proper level of logistics customer service have been presented. The example of this was Arla - the swedish dairy company. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1230-414X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu