BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janiszewska Magdalena
Tytuł
Marketing usług
Marketing of Service
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1997, nr 35, s. 199-208
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing usług, Marketing-mix
Marketing, Service marketing, Marketing-mix
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono specyfikę i zakres marketingu usług. Opisano podstawowe cechy usług, które mają znaczenie w marketingowej strategii firm usługowych. Zaprezentowano też pięcioelementową kompozycję marketingu-mix.

The article presents issues concerning, marketing of services, its character, and the influence the specific features of services have on the elements of marketing strategy. The character of services especially their non-material aspect impose restrictions in use of all the marketing techniques, that is concerning product, price, place and promotion. Moreover the important place that staff ocupies in performing services requires its special treatment in marketing strategy of the enterprice as a separate element and the use of particular approach, reffered to as internal marketing.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu