- Autor
- Brózda Joanna
- Tytuł
- Marketingowe koncepcje przedsiębiorstwa usługowego
The Marketing Conceptions of Service Enterprise - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1997, nr 35, s. 189-198
- Słowa kluczowe
- Marketing, Marketing usług, Przedsiębiorstwo usługowe
Marketing, Service marketing, Service enterprise - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Opisano specyfikę marketingu usług i trzy koncepcje marketingu, dwie związane ściśle z problemem jakości usług: marketing interakcyjny i marketing wewnętrzny i trzecią ukierunkowaną na nawiązywanie partnerskich stosunków z uczestnikami rynku - marketing partnerski.
In this article has been presented few business like conception marketing of service sector. There were used three of the most important: the conception of the interaction marketing; the conception of the inside marketing; and relationship marketing. Proper relationship marketing requires appropreated-lidit interaction and inside marketing.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1232-5821 - Język
- pol