BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brózda Joanna
Tytuł
Marketingowe koncepcje przedsiębiorstwa usługowego
The Marketing Conceptions of Service Enterprise
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1997, nr 35, s. 189-198
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing usług, Przedsiębiorstwo usługowe
Marketing, Service marketing, Service enterprise
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano specyfikę marketingu usług i trzy koncepcje marketingu, dwie związane ściśle z problemem jakości usług: marketing interakcyjny i marketing wewnętrzny i trzecią ukierunkowaną na nawiązywanie partnerskich stosunków z uczestnikami rynku - marketing partnerski.

In this article has been presented few business like conception marketing of service sector. There were used three of the most important: the conception of the interaction marketing; the conception of the inside marketing; and relationship marketing. Proper relationship marketing requires appropreated-lidit interaction and inside marketing.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu