BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Tytuł
Tendencje i kierunki w badaniach marketingowych
Tendencies and Directions in Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 17-27, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Marketing międzynarodowy
Marketing research, International marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono przesłanki nowych tendencji w badaniach marketingowych. Omówiono kierunki rozwoju badań marketingowych m.in. nowe technologie gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych.

New trends in marketing research result first of all from: growth and change of character of customer's expectations, changes of relations between an enterprise and a customer, changes in market's spatial structure. Lead directions of changes in marketing research consist in: growth of qualitative research importance, marketing research internationalization, emergence of new areas of applications in marketing research, change of the researcher's role in decision process, coming into being new profiles of research companies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania marketingowe w nowym tysiącleciu: nowe przesłanki i trendy, "Marketing i Rynek" 2002 nr 10.
  2. Conchon F., Le management des etudes qualitatives internationales, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  3. Faivre J. P., Des etudes classiques awx etudes strategigues, "Revue Francaise du Marketing" 1993 nr 2-3.
  4. Guelfand G., Les etudes qualitatives, evolutions et perpectives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  5. Mourier P., Burgaud, Euromarketing, Les Editions d'Organisation, Paris 1989.
  6. Oudjani J. M., Nouvelles mission des eudes qualitatives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  7. Tissier-Desbordes E., Approche historique des etudes qualitatives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  8. Usunier J.C., Equivalence et non-equivalence entre contextes culturels, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  9. Yip G.S., Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna, PWE ,Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu