- Autor
- Kędzior Zofia
- Tytuł
- Rok 1990 - początek czy przełom w badaniach rynku w Polsce?
The Year 1990 - Beginning or Turning-Point in Market Research in Poland? - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 36-41, bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badanie rynku, Badania marketingowe
Market research, Marketing research - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Rok 1990 był rokiem przełomowym w badaniach rynku w wymiarze organizacyjno-instytucjonalnym. W artykule zamieszczono zestawienia i analizę cech badań rynku do roku 1989 i w latach następnych.
The dynamic development of research service market in Poland took place after 1989. Organisational and institutional diminution of this research happened in 1990s but its base - methods and techniques remained the same. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Hodoly A., Założenia i perspektywy rozwojowe systemu badań rynku, "Handel Wewnętrzny" 1970 nr 2.
- Roczniki IHW 1966 nr 4.
- Studzińska A., Panel konsumentów jako metoda badań popytu, IHW, Warszawa 1970.
- Studzińska A., Program badań dla sieci sklepów-korespondentów, IHW, Warszawa 1972.
- Wódkowski A., Badania rynku i opinii w Polsce. Katalog firm badawczych PTBRiO, Dodatek do magazynu Brief, 7 edycja.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol