BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kędzior Zofia
Tytuł
Rok 1990 - początek czy przełom w badaniach rynku w Polsce?
The Year 1990 - Beginning or Turning-Point in Market Research in Poland?
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 36-41, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe
Market research, Marketing research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Rok 1990 był rokiem przełomowym w badaniach rynku w wymiarze organizacyjno-instytucjonalnym. W artykule zamieszczono zestawienia i analizę cech badań rynku do roku 1989 i w latach następnych.

The dynamic development of research service market in Poland took place after 1989. Organisational and institutional diminution of this research happened in 1990s but its base - methods and techniques remained the same. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Hodoly A., Założenia i perspektywy rozwojowe systemu badań rynku, "Handel Wewnętrzny" 1970 nr 2.
  2. Roczniki IHW 1966 nr 4.
  3. Studzińska A., Panel konsumentów jako metoda badań popytu, IHW, Warszawa 1970.
  4. Studzińska A., Program badań dla sieci sklepów-korespondentów, IHW, Warszawa 1972.
  5. Wódkowski A., Badania rynku i opinii w Polsce. Katalog firm badawczych PTBRiO, Dodatek do magazynu Brief, 7 edycja.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu