BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czarnecki Adam
Tytuł
Modele współpracy między instytutem badawczym a zleceniodawcą badań marketingowych
Cooperation Models between a Research Institute and an Enployer of Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 53-56
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Badanie rynku
Marketing research, Market research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor analizuje relacje i formy współpracy pomiędzy firmą badawczą a jej klientem, które rozwinęły się i utrwaliły w ostatnich kilkunastu latach. Omawia modele współpracy w podziale ze względu na jej zakres i modele współpracy ze względu na pozycję instytutu badawczego wobec zleceniodawcy.

It is possible to make some generalisations and to characterise specified cooperation models by analysing relations and forms of cooperation which have consolidated and developed for over ten years. Cooperation models between a research company and a employer of research can be examined both from the range and cooperation subject point of view as well as from mutual position of either subject of this cooperation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu