- Autor
- Czarnecki Adam
- Tytuł
- Modele współpracy między instytutem badawczym a zleceniodawcą badań marketingowych
Cooperation Models between a Research Institute and an Enployer of Marketing Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 53-56
- Tytuł własny numeru
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Badanie rynku
Marketing research, Market research - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autor analizuje relacje i formy współpracy pomiędzy firmą badawczą a jej klientem, które rozwinęły się i utrwaliły w ostatnich kilkunastu latach. Omawia modele współpracy w podziale ze względu na jej zakres i modele współpracy ze względu na pozycję instytutu badawczego wobec zleceniodawcy.
It is possible to make some generalisations and to characterise specified cooperation models by analysing relations and forms of cooperation which have consolidated and developed for over ten years. Cooperation models between a research company and a employer of research can be examined both from the range and cooperation subject point of view as well as from mutual position of either subject of this cooperation. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol