BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pachnowska Beata
Tytuł
Monolog czy dialog? Współpraca agencji badania rynku i klientów w procesie badawczym
Monologue or Dialog? Co-Operation of Market Research Agencies and Clients During the Research Process
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 57-64, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Agencje badań marketingowych, Badania marketingowe
Market research, Marketing research agencies, Marketing research
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule opisano typy współpracy klienta i agencji badawczej i omówiono sytuacje i warunki, w których dany sposób współpracy może być efektywny. W formie tabeli przedstawiono udział klienta i agencji we wzajemnej komunikacji na różnych etapach procesu badawczego oraz ich wady i zalety.

This article concerns the issue of cooperation between a research agency and a client in the range of information exchange and mutual contacts in various stages of research. Typical situations in which both parties may be found have been shown. These situations have been described on a monologue - dialog continuum. It has been shown what share in successive stages of a contact may an agency and a client have. Advantages and disadvantages connected with it have been described. In conclusions several rules, which may help to increase the efficiency of client - agency dialog, have been given. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. [l] Doliński D., Psychologia wpływu społecznego, PWN, Warszawa 2001.
  2. Garlicki J., Katalog firm badawczych 2003, 8 edycja, Brief.
  3. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, wyd. 11 zmienione, PWE, Warszawa 2001.
  4. Maison D., Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, PWN, Warszawa, 2001.
  5. www.pf.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu