BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śliwińska Krystyna
Tytuł
Procedury badań marketingowych - kłopoty z próbą
Marketing Research Procedures - Difficulties with Sample Selection
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 65-71, bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Słowa kluczowe
Teoria marketingu, Badania marketingowe, Marketing
Marketing theory, Marketing research, Marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Wśród uwarunkowań wpływających na kłopoty w doborze grupy badawczej wymieniono: ilość środków pieniężnych przeznaczonych na badania, sposoby ich finansowania i procedury, zmiany po stronie podażowej rynku i przesyt badaniami ankietowymi.

The paper undertakes the problem of a certain stage of research procedure, i.e. sample selection. It discusses the significance and selected preconditions of the stage which entail methodological difficulties. Special emphasis has been put on the issue of new media. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  2. Dietl J., Marketing, PWE, Warszawa 1985.
  3. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999.
  4. Kelley E.J., Marketing. Strategy and Functions, Prentice Hall Inc. England Cliffs, New Jersey 1965.
  5. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
  6. Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2003.
  7. Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002.
  8. "Rocznik Statystyczny RP", GUS, Warszawa 2002.
  9. Ruszczyk Z, Biznes w Internecie, ODiDK, Gdańsk 1997.
  10. Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu, [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, red. E. Zeman-Miszewska, AE, Katowice 2003.
  11. Sznajder A., Marketing wirtualny. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  12. Teoria i praktyka marketingu handlowego. Wybrane problemy, red. K. Śliwińska, CBiE AE, Katowice 2002.
  13. Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu