BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jarco Jerzy
Tytuł
Wzór osobowy i samowiedza biznesmena
Personal Model and Self-knowledge of Businessman
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Nauki Humanistyczne (5), 2000, nr 853, s. 35-38
Słowa kluczowe
Psychologia decyzji, Etyka biznesu, Kultura biznesu
Decision psychology, Business ethics, Culture of business
Uwagi
summ.
Abstrakt
Każdy biznesmen jeśli chce prowadzić działalność gospodarczą musi dostosować swoje działania do kulturowych uwarunkowań danego kraju. Jego głównymi zaletami będą wewnętrzna niezależność, zdolność do ryzyka, śmiałość pomysłów oraz stała aktualność informacji.

Contemporary manager has to be characterized by inner independence, a gift for the risk, the boldness of ideas and constant accumulation of new informations. He is obligated to be - what in the West is described by the term - political correctens. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-0689
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu