- Autor
- Jasiulewicz Anna
- Tytuł
- Rola znakowania produktów rolno-spożywczych w decyzjach nabywczych konsumentów
The Importance of Foodstuffs Labelling in the Consumers Purchase Decisions - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 3, s. 76-79, rys., bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Informacyjna funkcja opakowania, Promocyjna funkcja opakowania, Decyzje konsumenckie, Konsumencka ocena produktu
Information function of packaging, Promotional function of packaging, Consumer decision, Consumer Product Rating - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- Autorka zajęłą się rolą znakowania produktów rolno-spożywczych, jako instrumentu wpływającego na decyzje nabywcze konsumentów. W tym znaczeniu przedstawiła pewne elementy, które powinny pojawić się na etykietach i opakowaniach wyrobów w celu zwiększenia ich atrakcyjności.
The article points at the growing importance of food industry products labeling as an instrument that influences the consumers purchase decisions. In this context certain elements were presented that should appear on the labels in the aim of food attractiveness increasing. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Cichoń M. (1998): Funkcja informacyjna i edukacyjna opakowania. Opakowanie, nr 2, 18-20.
- Hales F. C. (1996): Promocja a opakowania. Opakowanie, nr 12.
- Hales F. C. (2001): Ocena funkcji marketingowych opakowań. Opakowanie, nr 2.
- Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. (1997): Marketing produktów żywnościowych. PWRiL, Warszawa.
- Mruk H., Rutkowski I. (1994): Strategia produktu. PWE, Warszawa.
- Mruk H. (2000): Zachowania nabywców a opakowani. Opakowanie, nr 2.
- Wiśniewski A. (1995): Marketing. Wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa.
- Żurawik B., Żurawik W. (1996): Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol