BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudawska Iga
Tytuł
Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wewnętrznymi i instytucjonalnymi
Disruptive Innovations in the Function of Building Relations with Inner and Corporate Clients
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 245-251, bibliogr. 19 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Innowacyjność, Zdalne nauczanie, Szkolenie pracowników
Innovative character, e-learning, Manpower training
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono nowy rodzaj innowacji, tzn. innowacje dysruptywne, czyli takie, które cechuje zdolność do całkowitego zastępowania dotychczasowych rozwiązań nowymi o większej efektywności i wyższej jakości działania. Autorka opisując model rozwoju innowacji dysruptywnych zwróciła uwagę na ważny aspekt wdrażania tych innowacji w organizacjach, tzn. konieczność stosowania metod e-learning, prowadzenie szkoleń i treningów dla pracowników, a także stosowanie nowoczesnych technologii w utrzymywaniu kontaktów z klientami, np. wirtualne konferencje.

The article highlights the opportunities of disruptive technologies to enhance the quality relations. It starts with the model of progress of disruptive innovations. The next two parts, based on real market examples, focus on implementation of e-learning and virtual meetings into everyday life of companies. As technology is becoming more refined, there's a shift to concentrating on simpler, more convenient and less costly offerings. The article explores their virtues as well drawbacks.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Buckley R., Capie J., The Theory and Practice of Training, Kogan Page, London 1990.
  2. Beamish N., Armistead C., Watkinson M., Armfield G., The deployment of e-learning in UK/European corporate organizations, „European Business Journal" 2002, 3 Quarter, Vol. 14, Issue 3, s. 106.
  3. Christensen C. M., Bohmer R., Kenagy J., Will disruptive innovations cure health care?, „Harvard Business Review" 2000, Vol. 78, Issue 5, s. 105.
  4. for designing virtual meeting environments, „Information, Communication & Society" 2001, No.4(2), s. 248.
  5. http://www.dis.strath.ac.uk/business/
  6. Hemsley S., Together apart, „Marketing Week" 2001, February 22, s. 73.
  7. http://www.microsoft.com/windows/getisdn/
  8. Gander P., Absent friends, „Marketing Week" 2000, December 7, s. 48.
  9. Karr S. S., Anytime, anyplace learning, „Financial Executive" 2002, November, s. 38-42.
  10. Masoodian M., Information-centered design. A methodology Milewski R., Anatomia wideokonferencji, „PC World Komputer" 2001, nr 3, s. 147.
  11. Nault B. R., Vandenbosch M. B., Research report: Disruptive technologies - explaining entry in next generation information technology markets, „Information System Research" 2000, Vol. 11, Issue 3, s. 305.
  12. Sheal P. R., How to Develop and Present Staff Training Courses, Kogan Page, London 1989.
  13. West R., Virtual meetings, „Marketing Week" 2000, August 24, s. 39.
  14. www.edukacja.com.
  15. www.e-Learning.com.
  16. www.ey.com.pl.
  17. www.ifg.com.pl.
  18. www.inteninex.com.
  19. www.mercuri.net.
  20. www.mindworx.com.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu