BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kalińska-Kula Magdalena, Stopczyńska Kinga
Tytuł
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy
Customer Relationship Management and its Role in Creating Competitive Advantage in Times of the New Economy.
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 253-258, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Przewaga konkurencyjna
Enterprise-customer relationship, Customer Relationship Management (CRM), Competitive advantage
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono narzędzia wykorzystywane w ramach działań CRM (Customer Relationship Management), ze szczególnym uwzględnieniem call center, oraz rola tych narzędzi w budowaniu relacji z klientami i odnoszenia sukcesów rynkowych w warunkach Nowej Ekonomii.

The good relations with the customer became the most important factor in creating competitive advantage in times of the New Economy. CRM extends the concept of selling from a discrete act performed by a salesperson to a continual process involving every person in the company. Using CRM we can incorporate computer telephony and on-line communication both of which allow a call center to automatically identify current customers.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kulpiński R., Wystarczy zadzwonić, „Impact" 1999, grudzień.
  2. Otto J., Indywidualizacja działań marketingowych w warunkach hiperkonkurencji, [w:] Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku, materiały Międzynarodowej Konferencji Naukowej Rzeszów-Polańczyk 2001, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2001.
  3. Trick L. (ed.), „Sales and Marketing Management Magazine", www.crmGuru.com, CRM. Talk, nr 1.
  4. Zachara M., CRM i nowoczesny marketing, „Modern Marketing" 2000, marzec.
  5. Warwas M., CRM - o co tu chodzi?, „Modern Marketing" 2000, styczeń.
  6. www.masterplan.com.pl.
  7. www.modernmarketing.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu