BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rybak Mirosława
Tytuł
Kultura etyczna jako podstawa jakości zarządzania w przedsiębiorstwie
Ethical Culture as a Basis for Firm's Management Quality
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1999, nr 455, s. 31-49, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Kultura przedsiębiorstwa, Kultura organizacji, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Culture of enterprise, Corporate culture, Enterprise management
Abstrakt
Każde przedsiębiorstwo charakteryzuje się swoistą specyfiką funkcjonowania (kulturą organizacyjną), która w znacznym stopniu wpływa na to, co dzieje się wewnątrz niej, i na jej kontakty z otoczeniem. Przejawia się ona w zachowaniach zatrudnionych, sposobach rozwiązywania konfliktów i samym zarządzaniu.

Any firm can be distinguished by the peculiarity of its functioning (organisational culture) which considerably affects both the firm's internal activities and its external relations. It manifests itself in many ways such as the employees' behaviour, the selection of problem-solving methods, and the management itself, to name but a few of them.(J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu