BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sajkiewicz Alicja, Dobiegała-Korona Barbara
Tytuł
Metody zarządzania jako wyznacznik jakości
Management Methods as a Quality Determinant
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1999, nr 455, s. 50-79, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie innowacyjne, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Reorganizacja procesów biznesowych
Quality management, Enterprise management, Management by objectives, Innovative management, Human Resources Management (HRM), Business Process Reengineering (BPR)
Abstrakt
Współczesne przedsiębiorstwa, które chcą utrzymać się na rynku, muszą dostosowywać się do coraz wyższych i zmieniających się wymagań konsumentów i zachowań konkurentów. Dlatego bardzo duże znaczenie ma jakość zarządzania, jakość organizacji, jakość wyrobów, usług itp.

Contemporary firms that want to maintain on the market must quickly adjust to high and changing consumer demands and competitors' behaviour; that is why the quality of management, an organisation, products and services has become ever so important.(J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu