BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jamka Beata
Tytuł
Wzrost jakości zarządzania kadrami poprzez marketing personalny
Higher Human Resources Management Quality via Personal Marketing
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1999, nr 455, s. 145-177, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Jakość, Wizerunek przedsiębiorstwa, Dobór pracowników, Marketing personalny, Zarządzanie zasobami ludzkimi
Quality, Company image, Employees' recruitment, Personnel marketing, Human Resources Management (HRM)
Abstrakt
Istotnym czynnikiem wzrostu jakości zarządzania kadrami poprzez marketing personalny jest pozytywnie kojarząca się i realistyczna "reklama" pracy. Podstawowe jej narzędzia to: kreowanie obrazu firmy oraz realistyczne informacje o pracy.

Positively associated and realistic 'advertising' of work has been an important factor that is responsible for higher human resources management quality via personal marketing.(J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu