- Autor
- Pizło Wojciech
- Tytuł
- Marketing internetowy jako narzędzie B2C na przykładzie firmy Agros - Holding
Internet Marketing as Tool B2C on Example of Firm Agros - Holding - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 3, s. 161-165, rys., bibliogr. 14 poz.
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Komunikowanie w biznesie, Formy komunikowania, Komunikowanie marketingowe
e-marketing, Business communication, Forms of communication, Marketing communication - Uwagi
- synopsis, summ.
- Firma/Organizacja
- Agros Holding SA
- Abstrakt
- Autor przedstawił kierunki rozwoju marketingu internetowego, jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem (innymi przedsiębiorstwami, nabywcami - B2C). Celem artykułu było zaprezentowanie działań marketingowych realizowanych za pośrednictwem Internetu przez Grupę Agros - Holding, lidera przemysłu rolno-żywnościowego w Polsce.
In article one presented directions of development of Internet marketing as tools of communication affirm with environment (with other firms, with buyers). Introduced became state of development of Internet marketing infirm Agros-Holding. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Interricene. Wyd. PWE, Warszawa, s.33.
- Firma Artur Andersen (2001): Start w nowe czasy. Nowe Czasy, nr 1.
- Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu, cz. l, Marketing i Rynek, nr 4.
- Hoffman D. L., Novak T. P. (1995): Marketing in Hypermedia Computer-mediated Environments: Conceptual Foundations, s. 5, www.moe.ogsm.vanderbilt.edu
- Kotler Ph. (1994): Marketing. [W:] Analiza, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa, s. 547.
- Kuziak M. (1999): Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, zeszyt 2, Tarnów, s. 142.
- Strzyżeska M. (2001): Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku (Synteza badań empirycznych - analiza przypadków), Wspólna Europa. Przedsiębiorstwo wobec globalizacji praca zbiorowa pod red. Brdulak H., Golębiowskiego T. Wyd. SGH Kolegium Gospodarki Światowej, PWE, Warszawa, s. 339.
- Pięćsetka Polityki 2001 (2002): Dodatek nr 18 (2348) z dnia 4 maja, s. 9.
- Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?. Wyd. Difin, Warszawa, s. 27.
- www.badanie.ae.krakow.pl
- www.agros.com.pl
- www.pernord-ricard.com
- www.agros-fortuna.com.pl
- www.agros-lowicz.com.pl
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol