BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pizło Wojciech
Tytuł
Marketing internetowy jako narzędzie B2C na przykładzie firmy Agros - Holding
Internet Marketing as Tool B2C on Example of Firm Agros - Holding
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 3, s. 161-165, rys., bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Komunikowanie w biznesie, Formy komunikowania, Komunikowanie marketingowe
e-marketing, Business communication, Forms of communication, Marketing communication
Uwagi
synopsis, summ.
Firma/Organizacja
Agros Holding SA
Abstrakt
Autor przedstawił kierunki rozwoju marketingu internetowego, jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem (innymi przedsiębiorstwami, nabywcami - B2C). Celem artykułu było zaprezentowanie działań marketingowych realizowanych za pośrednictwem Internetu przez Grupę Agros - Holding, lidera przemysłu rolno-żywnościowego w Polsce.

In article one presented directions of development of Internet marketing as tools of communication affirm with environment (with other firms, with buyers). Introduced became state of development of Internet marketing infirm Agros-Holding. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Interricene. Wyd. PWE, Warszawa, s.33.
  2. Firma Artur Andersen (2001): Start w nowe czasy. Nowe Czasy, nr 1.
  3. Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu, cz. l, Marketing i Rynek, nr 4.
  4. Hoffman D. L., Novak T. P. (1995): Marketing in Hypermedia Computer-mediated Environments: Conceptual Foundations, s. 5, www.moe.ogsm.vanderbilt.edu
  5. Kotler Ph. (1994): Marketing. [W:] Analiza, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa, s. 547.
  6. Kuziak M. (1999): Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, zeszyt 2, Tarnów, s. 142.
  7. Strzyżeska M. (2001): Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku (Synteza badań empirycznych - analiza przypadków), Wspólna Europa. Przedsiębiorstwo wobec globalizacji praca zbiorowa pod red. Brdulak H., Golębiowskiego T. Wyd. SGH Kolegium Gospodarki Światowej, PWE, Warszawa, s. 339.
  8. Pięćsetka Polityki 2001 (2002): Dodatek nr 18 (2348) z dnia 4 maja, s. 9.
  9. Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?. Wyd. Difin, Warszawa, s. 27.
  10. www.badanie.ae.krakow.pl
  11. www.agros.com.pl
  12. www.pernord-ricard.com
  13. www.agros-fortuna.com.pl
  14. www.agros-lowicz.com.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu