BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzegorczyk Wojciech
Tytuł
Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek
Problems of Introducing a New Bank Product into the Market
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 335-341, bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Strategia produktu, Cykl życia produktu
Bank marketing, Product strategy, Product life cycle
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono problemy, jakie mogą się pojawić w związku z wprowadzaniem nowych produktów bankowych oraz zaprezentowano kilka przykładów wprowadzania na rynek tych produktów (m.in. w banku PKO BP, Banku Przemysłowym SA) .

The problems of introducing a new bank product and its cycle into the market are discussed rather cursorily in the publications of bank marketing. We can ask the questions: 1. Should the banks test their new product in the test markets and what methods can they use? 2. How can the life cycle of the bank product proceed when there is no the innovator customer group? (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grzegorczyk W., Marketing bankowy, (Biblioteka Menedżera i Bankowca „Zarządzanie i Finanse"), Warszawa 1999.
  2. Janowicz R., Klepacz R., Pieniądz elektroniczny na świecie, (Biblioteka Menedżera i Bankowca „Zarządzanie i Finanse"), Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu