- Autor
- Grzegorczyk Wojciech
- Tytuł
- Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek
Problems of Introducing a New Bank Product into the Market - Źródło
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 335-341, bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
- Słowa kluczowe
- Marketing bankowy, Strategia produktu, Cykl życia produktu
Bank marketing, Product strategy, Product life cycle - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono problemy, jakie mogą się pojawić w związku z wprowadzaniem nowych produktów bankowych oraz zaprezentowano kilka przykładów wprowadzania na rynek tych produktów (m.in. w banku PKO BP, Banku Przemysłowym SA) .
The problems of introducing a new bank product and its cycle into the market are discussed rather cursorily in the publications of bank marketing. We can ask the questions: 1. Should the banks test their new product in the test markets and what methods can they use? 2. How can the life cycle of the bank product proceed when there is no the innovator customer group? (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Grzegorczyk W., Marketing bankowy, (Biblioteka Menedżera i Bankowca „Zarządzanie i Finanse"), Warszawa 1999.
- Janowicz R., Klepacz R., Pieniądz elektroniczny na świecie, (Biblioteka Menedżera i Bankowca „Zarządzanie i Finanse"), Warszawa 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0208-6018
- Język
- pol