BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Prudzienica-Grunt Maja
Tytuł
Działania promocyjne gminy
Local Government Promotion-oriented Activities
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 807, s. 36-40
Słowa kluczowe
Gmina, Rozwój regionalny, Marketing regionalny, Promocja miasta
District, Regional development, Regional marketing, City promotion
Abstrakt
Autorka omówiła instrumenty promocji (reklama, public relation, promocja sprzedaży i sprzedaż osobista) w odniesieniu do marketingu gmin. Scharakteryzowała również działania promocyjne kilku konkretnych gmin, które dzięki tym działaniom znacznie zwiększyły swoje dochody.

Promotion instruments such as advertising, public relations, sale advertising, and personal sales in relation to local government (gmina) marketing have been discussed. Some particular promotion-oriented activities which contributed to revenue increase in several local government units are presented. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu