BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nagy Henrietta, Péter Balázs, Tóth Tamás, Villányi László
Tytuł
Integration on the Branded Beef Product-Line
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 3, s. 216-220, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Procesy organizacyjne, Rynek mięsny, Mięso wołowe, Proces produkcji
Organisational processes, Meat market, Beef meat, Production process
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
Przedstawiono tworzenie linii produkcyjnych markowych producentów wołowiny, łącznie z rejestracją i kontrolą na poziomie produkcji w gospodarstwie. (abstrakt oryginalny)

Branded beef products are more and more sought in Europe. There have been attempts to spread and introduce branded meat in Hungary primarily on swine market. According to market forecasts, beef consumption is going to rise and its share in food consumption is going to have more significance. Beef is more prickly product than swine or poultry, EU requirements are also more strict, the registration system is well-organized and controlled. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Szénay L., Villányi L. (2000): Agrárgazdaságtan, Mezogazdasági Szaktudás Kiadó, Budapest.
  2. Káposzta J. (1997): A fbldhasználat es a řállalkozás föbb osszeffiggései a mezogazdaságban, Kandidátusi értekezés, Gödöllö.
  3. Villányi et al (2000): "A termék-feldolgozási folyamatok lépéseit regisztráló es azt bizonylatozó ASSURED Program kidolgozása, a marhahús termékpályán" (Márkázott húsprogram kidolgozása a marhahús termékpályán).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu