BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna
Tytuł
Marketing w przedsiębiorstwach usługowych
Marketing in Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999, nr 1, s. 141-154
Słowa kluczowe
Usługi, Marketing usług, Marketing-mix, Przedsiębiorstwo usługowe
Services, Service marketing, Marketing-mix, Service enterprise
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono przyczyny i tendencje zmian w zakresie marketingu usług. Przedyskutowano celowość przemian z orientacji na nabywców w orientację na strategię oraz ewolucje w strategiach marketingu-mix i instrumentach marketingowych.

Article presents the causes and the tendencies of the changes in a way of marketing thinking and marketing activity in services. Article discusses changes of the target market choice strategies, marketing mix strategies and indywidual marketing instruments. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu