BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Tadeusz
Tytuł
Marketing w definicjach - kilka porównań
Marketing in Definitions - Some Comparisons
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1999, z. 6, s. 161-166
Słowa kluczowe
Marketing, Teoria marketingu, Przegląd literatury
Marketing, Marketing theory, Literature review
Abstrakt
Dokonano analizy zebranych definicji marketingu. Zestawione definicje podzielono na trzy grupy: - definicji fundamentalnych, najczęściej tłumaczonych z języka angielskiego, - bardziej szczegółowych definicji opracowanych przez polskich autorów, - skróconych, lapidarnych i czasem dowcipnych definicji-haseł.

The author analysed definitions of marketing. Definitions are divided on three groups: fundamental definitions, more detailed definitions and shortened, terse, sometimes witty definitions - watchword.(M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1427-3500
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu