- Autor
- Smalec Agnieszka
- Tytuł
- Wykorzystanie instrumentów promocji na przykładzie biur podróży funkcjonujących na rynku szczecińskim
The Utilisation of Promotion Instruments on the Example of Travel - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1000, s. 172-187, bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji europejskiej
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo turystyczne, Biuro podróży, Promocja usług turystycznych
Tourist enterprises, Travel agency, Promotion of tourist services - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono promocję jako istotny sposób komunikowania się firm z usługobiorcami. Omówiono wykorzystanie form promocji przez szczecińskie biura podróży. Przedstawiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w biurach podróży działających na terenie Szczecina.
The tourism market in Poland is characterised by an intensive developmental dynamics. An increasing number of tourism agencies creates more and more difficult competitiveness conditions. In order to achieve success at the market, each travel office has to recognise the needs of its clients very well and offer at the right time and in the right place the suitable service and encourage the potential client to make the purchase. For the tourism product to be noticed and accepted by the potential consumers, the tourism agencies have to inform the potential client of their existence and encourage to make use of their services, which means taking advantage of the promotion instruments. The article analyses the usage of promotion instruments based on the example of travel agencies, which function at the Szczecin market. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bucholz M.: Marketing w działalności turystycznej. Strategie marketingów promocja (cz. 1). "Doradca Hotelarza" 1999 nr 3.
- Buczak T.: Sytuacja na krajowym rynku biur podróży. Analiza podstawowych wskaźników ekonomicznych. Warszawa: Instytut Turystyki 1999.
- Europejscy turyści przekonują do Internetu. "Magazyn Internetowy WWW" 2000 nr 9.
- Stanton W. J.: Fundamentals of Marketing. New York: McGraw-Hill l s. 452, za: Marketing usług. Red. A. Styś. Wrocław: Wyd. AE 1996, s. 71.
- "Wypoczynek lato '97". Informator wydany przez Szczecińską Agencję Turystyczną "SAT", Szczecin 1997.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol