- Autor
- Przeorek-Smyka Renata
- Tytuł
- Perspektywy wykorzystania promocji na rynku turystycznym
The Perspectives of Using Promotion at the Tourism Market - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1000, s. 220-230, bibliogr. 26 poz.
- Tytuł własny numeru
- Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji europejskiej
- Słowa kluczowe
- Usługi turystyczne, Rynek usług turystycznych, Promocja usług turystycznych
Tourism services, Tourism services market, Promotion of tourist services - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest identyfikacja głównych obszarów stymulujących przyszłe działania promocyjne przedsiębiorstw oraz przybliżenie kształtujących się obecnie nowych możliwości w zakresie prowadzenia komunikacji marketingowej na rynku turystycznym. Przedstawiono kierunki zmian komunikacji marketingowej, które mogą być skutecznie realizowane przez wszystkie przedsiębiorstwa funkcjonujące na każdym rynku, nie tylko turystycznym.
The article presents opportunities emerging, at the moment, within the field of running marketing communication at the tourism market. It identifies basic areas stimulating future activity of enterprises in the sphere of promotion, as well as points to the factors influencing transformations within the discussed problem. It also signalises the importance of a social factor for the development and usage of new forms for the transfer of information. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Alejziak W.: Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku. Kraków: Albis 1999.
- Berbeka J.: Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów. "Marketing i Rynek" 1999 nr l.
- Bishop B.: Marketing globalny ery cyfrowej. Warszawa: PWE 2001.
- Budzyński W.: Reklama. Techniki skutecznej perswazji. Warszawa: Poltext 1999.
- Castenow D.: Nowy marketing w praktyce. Warszawa: PWE 1996.
- Dąbrowski K.: Polski konsument 1992-2001. Raport. "Marketing w Praktyce" 2002 nr 3.
- Dobiegała-Korona B.: Kompozycja promocji. Warszawa: Centrum Informacji Menedżera 1997.
- Domański T., Kowalski P.: Marketing dla menedżerów. Warszawa-Łódź: PWN 1998.
- Frąckiewicz E.: E-marketing - bezwzględna konieczność. "Marketing" 2000 nr 5, s. 53.
- Gaworecki W.W.: Turystyka. Warszawa: PWE 2000.
- Hill S., Riekin G.: Marketing radykalny. Warszawa: Prószyński i S-ka 2000.
- Jędrzejczyk I.: Nowoczesny biznes turystyczny. Ekostrategie w zarządzaniu firmą. Warszawa: PWN 2000.
- Kasperska B., Mruk H.: Wydarzenia marketingowe. "Marketing w Praktyce" 2001 nr 2.
- Kozielski R.: Kierunki rozwoju współczesnej reklamy. "Marketing i Rynek" 1996 nr l.
- Majewski J.: Hotelarstwo przyjazne środowisku - sposobem na obniżenie kosztów. "Rynek Turystyczny" 1999 nr 7.
- Mazur J.: Zarządzanie marketingiem usług. Warszawa: Difin 2001.
- Mazurek-Łopacińska K.: Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowam konsumenckie. "Marketing i Rynek" 2001 nr 3.
- Mazurek-Łopacińska K.: Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej. Wrocław: Wyd. AE 1997.
- Media. Komunikacja. Biznes elektroniczny. Red. B. Jung. Warszawa: Difin 2001.
- Otto J.: Czas marketingu indywidualnego. "Marketing w Praktyce" 2001 nr 7.
- Piętera A.: Nie taki CRM straszny, jak go malują. "Manager" 2001 nr 3.
- Rogoziński K: Nowy marketing usług. Poznań: AE 1998. [23] Russell J. T., Lane W.R.: Reklama. Polska. Wydawnictwo Felberg SJA 2000.
- Schenk G.: Profesjonalny sprzedawca. Jak budować trwale więzi z klientami. Kraków: Dom Wydawniczy ABC Oficyna Ekonomiczna 2001.
- Tarasiewicz J., Cygan O.: Lojalny internauta. "Modern Marketing" 1999 nr 10.
- Thomas J., Lane W.R.: Reklama. Kraków: Wydawnictwo Felberg SJA 2000.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol