BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olearnik Janusz
Tytuł
Konsulting-usługa, profesja, twórczość
Consulting - Service, Profession, Creation
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 409-416, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Informacja dla potrzeb zarządzania, Konsulting, Doradztwo, Usługi
Enterprise management, Information for management needs, Consulting, Consultancy, Services
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł dotyczy konsultingu jako działalności usługowej prowadzonej w zorganizowanej formie konkretnego podmiotu rynkowego. Omówiono warsztat profesjonalnego konsultingu (28 cech ujętych w 8 grup) czyli tzw. "konsulting mix" oraz podkreślono, iż profesja ta musi być oparta na innowacyjności i kreatywności.

The aim of this project is to underline consulting as the developing form of intellectual and economic activity. The author is focusing on the three following thesis. Consulting is the object of business in service sector on the market, demanding the appropriate marketing management, personnel and financial policy. Marketing of consulting services is based on the relationship marketing assumptions and possesses its own characteristic marketing-mix. Consulting is a profession - the professional activity area of highly educated persons. The project presents a set of professional adviser characteristics (consulting mix). Consulting is creation. The matter is still open, but the author presents an opinion, that consulting activity may result in scientific work.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chrościcki Z., Konsulting w zarządzaniu, Poltext, Warszawa 1997, s. 168
  2. Markham C., Konsulting dla menedżerów, Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 1997, s. 144.
  3. Rogoziński K., Usługi rynkowe, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu