BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krzyżanowska Magdalena
Tytuł
Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce
Development Perspectives for Services Marketing of Higher Education Institutions in Poland
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 417-425, bibliogr. 1 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Rynek usług edukacyjnych, Promocja przedsiębiorstwa, Organizacje non-profit
Higher education, Education services market, Promotion of enterprise, Non-profit organisations
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka, na podstawie przeprowadzonego badania, omawia i charakteryzuje postawy rektorów polskich uczelni wobec ich orientacji rynkowej i marketingu oraz zastanawia się nad szansami rozwoju marketingu w polskich szkołach wyższych.

The literature reflects remarkably little effort to develop a framework for understanding the implementation of the marketing concept by higher education institutions. The author presents a model of market orientation development within higher education institutions in Poland. She draws on 25 field interviews with vice-chancellors in diverse organizations. Managerial implications of this research are discussed.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Miles M. B., Huberman A. M., Analiza danych jakościowych, Trans Humana, Białystok 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu