BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pielichaty Edward
Tytuł
Metodyka nauczania przedmiotu rachunek efektywności lokaty kapitału (koncepcja zadania praktycznego)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse i Bankowość (1), 1995, nr 693, s. 273-275
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Wyższe szkoły ekonomiczne, Programy studiów, Finanse
Higher education, Higher economic schools, Higher education curriculum, Finance
Abstrakt
Nauczanie przedmiotu rachunek efektywności i lokaty kapitału powinno się opierać przede wszystkim na rozwiązywaniu zadań praktycznych. Przedstawiono schemat takiego zadania oraz jego przykład.

Teaching calculation of effectiveness and capital investment should be based on practical problems solving. The author presents a sample of such practical approach. (A.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-1278
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu