- Autor
- Pielichaty Edward
- Tytuł
- Metodyka nauczania przedmiotu rachunek efektywności lokaty kapitału (koncepcja zadania praktycznego)
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse i Bankowość (1), 1995, nr 693, s. 273-275
- Słowa kluczowe
- Szkolnictwo wyższe, Wyższe szkoły ekonomiczne, Programy studiów, Finanse
Higher education, Higher economic schools, Higher education curriculum, Finance - Abstrakt
- Nauczanie przedmiotu rachunek efektywności i lokaty kapitału powinno się opierać przede wszystkim na rozwiązywaniu zadań praktycznych. Przedstawiono schemat takiego zadania oraz jego przykład.
Teaching calculation of effectiveness and capital investment should be based on practical problems solving. The author presents a sample of such practical approach. (A.P.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1426-1278 - Język
- pol